miercuri, 23 aprilie 2008

All in all you're just another brick in the wall

Zilele acestea trebuie sa ma pregatesc pentru un amarat de test. Materia e interesanta, chiar utila in profesia pe care mi-am ales-o. Dar, VAI, trebuie neaparat sa uit cine-o preda ca altfel se alege prafu' de testul meu.
Inca din clasele primare mi-am exprimat independenta ca elev si invatam mai bine ce-mi placea (poate d-aia folosesc acum calculatorul cand vine vorba de inmultiri:-") Apoi cand au aparut profesorii, vai de mine si de independenta mea! Nu reuseam sa invat 2 cuvinte daca nu-mi placea creatura de la catedra; era o forma de protest. Vad ca si in prezent aceste obiceiuri puerile, ce-i drept, nu-mi dau pace. Dar cum as putea sa uit ca persoana care imi vorbeste la curs, recita fara greseala ceea ce scrie in cartea scrisa, de cine credeti?, tot de ea (carte care este de fapt un rezumat/traducere dupa alte carti aparute in lumea civilizata). "Repetitia, mama invataturii?" Bullshit! In loc sa-mi pierd timpul la un curs inutil (cu prezenta obligatorie, by the way) mai bine citesc direct cartea si am rezolvat problema. Si nu, nu e vorba de facultatea de fizica cuantica, ci de o facultate unde cel mai important lucru este sa stii sa comunici.
Hei ticeărs, liţăchiţălău!


Niciun comentariu: