sâmbătă, 5 aprilie 2008

Emisiuni pentru tineri...retardati!

De summit am stat acasa, m-am gandit sa-i scutesc de-o grija pe militienii zelosi care au dus la sectie cativa tineri pe motiv de „rucsac suspect”. Printre o gramada de lucruri neinteresante pe care le-am facut, m-am uitat la tv. Mare greseala! Nu ca ar fi ceva rau in asta, doar ca am ales un post care cica e urmarit de tineri, MTV. Oh da!Si cum ma holbam eu asa incepe o superba emisiune care se numeste SCARRED. Sugestiv,nu? E vorba despre niste indivizi, cam dubiosi ce-i drept(scheitări se numesc), care se rup in figuri cu skateboardu’ si se filmeaza intre ei. Daca s-ar rupe doar in figuri ar fi bine dar ce sa vezi...ei isi rup capu’ la propriu (sau dupa caz/preferinte mainile, picioarele si alte zone sensibile). Acest moment mirific este prezentat/analizat/comentat de scheitaru’ care a reusit super performanta de a-si rupe ceva (foarte mandru de altfel) si de semi-retardatul prezentator, care urla mai rau ca mioriticul Negru. Ce mi-as mai putea dori de la viata cand vad radiografii cu oase rupte, cicatrici, sange, prostie, sadism? Sublim!Am ramas impresionata si astept cu nerabdare si nemasurat interes urmatoarea emisiune.





Ok. NEXT. Spre bucuria mea, seria emisiunilor foarte interesante, educative, culturale nu s-a terminat. MTV este o sursa nesfarsita de prostie si ne prezinta din cand in cand o „chestie” (nu o pot numi altfel) care se numeste YO MOMMA! Din cate am inteles are loc o preselectie pe cartierele din New York si persoana care are cele mai bune glume isi reprezinta cartierul si intra in competitie cu alti cei mai buni din alte cartiere (dupa blocurile gri). Sa ne duelam in cuvinte! Ideea nu e rea pana aici. Emisiunea se intituleaza Yo Momma pentru ca urangutanii care participa se injura de mama si SE râd de prostia mamelor lor. “Yo Mammma is so fat, she’s got pictures of food in her wallet”. Hahahaha, ce m-am râs, mai baieti, ce gluma buna! Injuraturile sunt total neintersante, nu au niciun pic de ironie sau umor. Penibil! Sunt mandra de folclorul rahovean, ferentarist si sălăjenist! Respect! Daca stau sa ma gandesc emisiunea are si un scop cultural: ne invata pe noi tinerii folclor stradal american. Mai baieti, pentru asta s-au inventat deja filmele politiste, cu Chuck Norris si Lorenzo Lamas!

Pentru a elimina orice fel de neclaritate, in viziunea mea retardatul este: individ care se chinuie sa treaca de obiceiurile adolescentei (un fel de laba trista; laba ursului, normal), care are inca degetul de la picior in nas; atitudine smechera dar prost facut gramada. Sensul real al cuvantului nu are legatura cu comentariile mele!




Niciun comentariu: