marți, 22 aprilie 2008

Happy happy joy joy

Ren&Stimpy Show - imi plac aceste desene numai datorita expresiei pe care eu o folosesc si acum (happy happy joy joy). Umorul negru al celor 2 personaje nu este pe placul tuturor, unele scene fiind chiar hidoase:)) Cred ca nu sunt potrivite pentru copii, insa mi-au marcat copilaria (that explains a lot!). Au fost difuzate pe Prima tv, sambata dimineata acum multi ani. N-am ratat niciun episod. Imi amintesc ca in aceeasi perioada erau difuzate si niste desene (gen manga) cu o echipa de volei (poate stie cineva cum se numeau).



later edit: Traiasca internetul!Mila Superstar se numeau desenele cu volei. Iata-le!



Un comentariu:

Mihai Popa spunea...

bestial ren&stimpy. cam sick la unele faze, oricum un desen care m-a marcat. Sintagma "Happy Happy Joy Joy" o folosesc de ani de zile. Cand jucam volei in liceu, fix la desenul ala animat ma gandeam :P